yeni şarkı sözleri

CANFEZA TİZ ŞARKI SÖZLERİ


Sen aklıma düşersin ben kaldırırım.
Hem bu vesileyle ellerini de tutmuş olurum..
O güzel gözlerine kafamı daldırırım,
Bu bahaneyle özlemini de yutmuş olurum...

İnsanım sevmek farzıdır doğamın.
Seni bir kaşık sevgide boğarım.
Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşadım o anı,
Ölsem de seninle yeniden doğarım.

Körsem de ben seninle görürüm,
Mis kokun bulmamı sağlar yönümü.
Unutmadan anarım her yıl dönümü;
Bana değ ellerinden olsun ölümüm.

Senden gelen ölüm olsa varım,
Ölüm olsan bana gelsen yarım.
Seninle aynı hayallere varıp,
Mutlu olabiliriz belki yarın.

Bir yanardağa akarsular yutturmuşsun,
Kim bilir kaç yangını tutuşturmuş su..
Bir ayrılık hikayesi tutturmuşsun,
Aşkı kendi kendine unutturmuşsun.

Beni kaybettiğini almıyorsa beynin,
Sevgilim sana öğüt verecek değilim.
Cümlelere hükmetse de beynim,
Sonuçta kalemim senin önünde eğilir.

Sokup durmasınlar seni kafama,
Önünde o eğilir ben yapamam.
Ben yaparım takma sen kafana,
O dönüş yollarını sen kapama.

Sen bu cinayete ortak olma,
Gülüm senin suçun korkak olmak.
Ben varım bu kadar korkak olma,
Tek yapacağın benimle ortak olmak..

Sev beni elini korkak alıştırma.
Yerim seni katiyen atıştırmam.
Patla bana hislerini yatıştırma.
Sen beni sev gerisini karıştırma..

Sen gel de bir gör sana sakladığımı,
Ki ben bir kibrit çöpü yerine yakmadığınım.
Farkındayım hiç arkana bakmadığının,
Biliyorum yine de beni içinde akladığını.

Çünkü içindeyim çünkü senin için aktır!
Kapkarayım çünkü beni senin aşkın yaktı!
Çok bilgeye sordum ne çok kitaba baktım;
Seni seviyorum çünkü seni sevmek haktır!

Seni özlüyorum çünkü özlenecek birisin.
Herkes mutlu kavuşturamadık bir bizi.
Gözüm üstünde çünkü gözlenecek gibisin.
Ayrı ayrı özgürken biz asıl esir biziz.

Seni diliyorum kesintisiz...
Nasıl bir bahar sen nasıl bir esintisin?
Nasıl güzel bir sesin tizi,
Taşıdığın nasıl bir kahramanlığın izi?

Nasıl hayatta kaldın benden uzaklarda?
Burada sensiz her adımda tuzaklar var.
Acaba ne bekliyorsun uzaklardan,
Bende olmayan ne var ki o zatlarda?

Güven mi? Ben kendime güveniyorum,
Dönmesin diye tutuyor dümeni kolum.
Hiç şereflendirmedi dümeni yolun,
Sadece hislerime güveniyorum.

Sadece onlar bana inanmanı sağlar.
Duygularıma gem vuramaz yasalar.
Cezamı tüketemedim saya saya,
Daha iyidir kafama silah dayasalar!

Daha mı iyi olacak seni unutursam?
Kötü mü olur içimde bir umut dursa?
Daha da kötüsü ya sen beni unuttuysan?
Ya bütün bu yaşadıklarım kuruntuysa?

Ben bu filmi gördüm kötü bitiyor.
Boşa yorulma istersen kapat yat.
Bir seviyor bir sevmiyorsun,
Fakat bu oyun değil papatyam...

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.