yeni şarkı sözleri

TUĞÇE TAYFUR SEVMESİN BENİ ŞARKI SÖZLERİ

Sustum, Her şeye Sustum
Beni Anlamadın Sanki Ben Suçluydum
Kaçtım, Herkesten Kaçtım
Şimdi Anladım Ben Bu Aşkta Yanıldım
Nasıl İnandım Ben Sana
Ben Sana Kandım Aldandım
Artık Yok Dönüşüm Gözün Aydın
Yarabbim Duy Artık Duy Benim Sesimi
Sormasın Bir Daha Dönmesin Geri
Kader Duvarlar Örsün Girmesin İçeri
Aşkı Sevdası Batsın Sevmesin Beni
Sustum, Her şeye Sustum
Beni Anlamadın Sanki Ben Suçluydum
Kaçtım, Herkesten Kaçtım
Şimdi Anladım Ben Bu Aşkta Yanıldım
Nasıl İnandım Ben Sana
Ben Sana Kandım Aldandım
Artık Yok Dönüşü Gözün Aydın
Yarabbim Duy Artık Duy Benim Sesimi
Sormasın Bir Daha Dönmesin Geri
Kader Duvarlar Örsün Girmesin İçeri
Aşkı Sevdası Batsın Sevmesin Beni
Yarabbim Duy Artık Duy Benim Sesimi
Sormasın Bir Daha Dönmesin Geri
Kader Duvarlar Örsün Girmesin İçeri
Aşkı Sevdası Batsın Sevmesin Beni

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.