yeni şarkı sözleri

SANCAK GİTME KAL DİYEMEDİM ŞARKI SÖZLERİ

SANCAK GİDİYORSUN ŞARKISI

Gidiyorsun, bilmediğim uzaklara
Bakarken ardından gitme kal diyemedim
Gidiyorsun, bilmediğim uzaklara
Bakarken ardından gitme kal diyemedim

Bu ayrılık bir çok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim
Bu ayrılık çok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim

Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim

Şimdi her şey anlamsız
Yarım kaldı aşkımız
Akarken göz yaşlarım, deli gibi zamansız
Her şey anlamsız
Yarım kaldı aşkımız
Akarken göz yaşlarım, deli gibi zamansız

Seviyorum
Seviyorum
Seviyorum
Diyemedim
Gururum engel oldu seviyorum diyemedim

Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim

1 yorum:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.