yeni şarkı sözleri

SILA - REVERANS ŞARKI SÖZÜ

SILA-REVERANS ŞARKISI 2014 

Gidemezsin deme
Ya uçarım ya da yaya
Buraları dar geliyor

Düğün evi tefçisi
Ölüm evi yasçısı
Halin beni gasp ediyor

Önüne gelene eğilip reverans
Ben de karşılığı ağır feveran
Üzerim seni çocuk
Bakmam gözyaşına
Döner bumerang
Al sana referans

Önüne gelene eğilip reverans
Ben de karşılığı ağır feveran
Üzerim seni çocuk
Bakmam gözyaşına
Döner bumerang
Al sana referans

Hadi öp yanağımdan barışalım mı
Öpme beni öpme
Hem hata senin hem kırışalım mı
Germe beni germe

Hadi öp yanağımdan barışalım mı
Öpme beni öpme
Hem hata senin hem kırışalım mı
Germe beni germe

Bir elin verdiğini
Diğeri görmesin
Senin hesap hep şaşıyor

Düğün evi tefçisi
Ölüm evi yasçısı
Halin beni gasp ediyor

Önüne gelene eğilip reverans
Ben de karşılığı ağır feveran
Üzerim seni çocuk
Bakmam gözyaşına
Döner bumerang
Al sana referans

Önüne gelene eğilip reverans
Ben de karşılığı ağır feveran
Üzerim seni çocuk
Bakmam gözyaşına
Döner bumerang
Al sana referans
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com.tr
Hadi öp yanağımdan barışalım mı
Öpme beni öpme
Hem hata senin hem kırışalım mı
Germe beni germe

Hadi öp yanağımdan barışalım mı
Öpme beni öpme
Hem hata senin hem kırışalım mı
Germe beni germe

SILA YENİ AY ALBÜMÜ ŞARKILARI

01- Sıla Yabancı Şarkısı
02- Sıla Vaziyetler Şarkısı
03- Sıla Yeter Şarkısı
04- Sıla Reverans Şarkısı
05- Sıla Sevgili Kaybım Şarkısı
06- Sıla Merhabalar Şarkısı
07- Sıla Doldur Şarkısı
08- Sıla Hediye Şarkısı
09- Sıla Saki Şarkısı
10- Sıla Tamam mıyız Şarkısı
11- Sıla Yabancı (Bedük) Şarkısı
12- Sıla Geldik Şarkısı

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.