yeni şarkı sözleri

BENGÜ - SAHİCİ ŞARKI SÖZÜ

BENGÜ-SAHİCİ ŞARKISI 2014

Selamını aldım yalnızlığın
Bak da gözüme söyle yüzüme
Yakıştı mı bu haksızlığın
Kırsam döksem neye yarıyor
Almış bak yine gidiyor
Ben aşkı kurtarayım derken
Kalbim elden gidiyor
Yıkılır her gece üzerime dünya
Ben sandım sahici meğer seni rüya
Gönlünü gönlüme ömrünü ömrüme
Yazmıştım sildiler zorla

2014 BENGÜ İKİNCİ HAL ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Bengü - Sahici Şarkısı
02. Bengü - İkinci Hal Şarkısı
03. Bengü - Hilal Şarkısı
04. Bengü - Kapıda Yalnızlık Şarkısı
05. Bengü - Ege Şarkısı
06. Bengü - Yaprak Dökümü Şarkısı
07. Bengü (Emre Aydın) - Kadar Şarkısı
08. Bengü - Feveran Şarkısı
09. Bengü - İkinci Hal Şarkısı
10. Bengü - Yaralı Şarkısı
11. Bengü - Saygımdan Şarkısı

bengü yeni şarkısı sahici sözleri, 

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by YENİ ŞARKI SÖZLERİ © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.